Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se řídí především zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“).

  1. dodavatel: Kotlana s.r.o IČ: 08271178, se sídlem Cimburkova 916/8, 130 00 Praha 3 – Žižkov
  2. objednatel: Vy, tedy osoba, která je objednatelem produktů prostřednictvím webové stránky: www.kotlana.eu (dále jen „webová stránka“)

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a objednatelem prostřednictvím této webové stránky.

    2. Dodavatel prostřednictvím této webové stránky nabízí produkty. Konkrétní výčet a specifikace produktů je obsažen na těchto webových stránkách.

    3. Obchodní podmínky se vztahují i na případy, kdy osoba, která je objednatelem, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. V takovém případě se na ní, ale nevztahují ustanovení o ochraně spotřebitele obsažené v těchto obchodních podmínkách.

    4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě o dílo mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

    5. Smlouvu uzavřenou dle těchto obchodních podmínek není možné zrušit, kromě případů v těchto obchodních podmínkách výslovně uvedených nebo vyplývajících z příslušného právního předpisu

    6. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu uzavřít v českém jazyce.

    7. Znění obchodních podmínek může dodavatel kdykoliv měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    1. Veškerá prezentace produktů umístěná na webové stránce je informativního charakteru a dodavatel není povinen uzavřít smlouvu ohledně těchto produktů; ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

    2. Webová stránka obsahuje informace o produktech, a to včetně uvedení cen jednotlivých produktů. Ceny produktů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny produktů zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce. Tímto ustanovením není omezena možnost dodavatele uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

    3. Pro objednání produktů vloží objednatel produkty do košíku a vyplní objednávkový formulář na webové stránce, pokud je formulář k dispozici, případně může produkty objednat prostřednictvím kontaktů uvedených na webových stránkách, pokud objednávkový formulář není k dispozici nebo nefunguje. V průběhu tvorby objednávky na webových stránkách až do jejího dokončení může kupující měnit veškeré údaje a tuto objednávku kontrolovat. Objednávku lze dokončit po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „objednat“. Před dokončení objednávky musí kupující potvrdit seznámení a souhlas s těmito obchodními podmínkami, bez tohoto potvrzení nelze objednávku dokončit. K potvrzení seznámení se a souhlasu s obchodními podmínkami slouží zatrhávací políčko u objednávky. Po stisku tlačítka budou veškeré vyplněné údaje a informace odeslány dodavateli.

    4. Dodavatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení objednateli potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou v objednávce. V případě objednávky prostřednictvím telefonického kontaktu se objednávka považuje za potvrzenou ústním potvrzením objednávky a následným potvrzením objednávky na elektronickou adresu objednatele. Společně s potvrzením objednávky dodavatel zašle objednateli tyto obchodní podmínky.

    5. Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (např. s ohledem na množství produktů, výši ceny) požádat objednatele o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

    6. Dodavatel je též oprávněn objednávku nepotvrdit v případě, že kdy produkty nejsou dostupné nebo v případech, kdy objednatel objedná větší počet produktu, než kolik je dodavatel schopen vyrobit, případně dodatečně zjistí, že není schopen objednané produkty z jakéhokoliv jiného důvodu objednateli dodat. O důvodu, pro který nemůže dodavateli objednávku objednateli potvrdit bude dodavatel vždy objednatele informovat a případně zašle nabídku na uzavření smlouvy v pozměněné podobě. Smlouva bude v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy nabídku objednatel dodavateli potvrdí.

    7. Po potvrzení objednávky vystaví dodavatel pro forma fakturu, kterou doručí na elektronickou adresu objednatele.

    8. Smluvní vztah mezi dodavatelem a objednatelem vzniká uhrazením pro forma faktury.

    9. Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o dílo. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o dílo (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí objednatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

    10. Smlouvu je rovněž možné uzavřít v případě, kdy objednatel učiní objednávku produktů prostřednictvím emailové objednávky, telefonní objednávky a dodavatel mu takovou objednávku písemně potvrdí prostřednictvím elektronické adresy objednatele.


  1. PLATEBNÍ PODMÍNKY
    1. Cenu produktů dle smlouvy o dílo může objednatel uhradit dodavateli pouze způsobem na základě vystavené zálohové faktury: bezhotovostně na účet dodavatele.

    2. Společně s cenou je objednatel povinen zaplatit dodavateli také náklady spojené s případným dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

    3. V případě bezhotovostní platby je objednatel povinen postupovat dle pokynů dodavatele na základě vystavené faktury. V případě bezhotovostní platby je závazek objednatele uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.

    4. Po uhrazení ceny vystaví dodavatel objednateli řádnou vyúčtovací fakturu.


  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    1. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že dodavatel poruší podstatným způsobem ustanovení smlouvy nebo těchto obchodních podmínek. Za podstatné porušení se považuje:

      • dodavatel je v prodlení s doručením objednávky po dobu delší než 30 pracovních dnů a prodlení nebylo způsobeno okolnostmi na straně objednatele ani jinými okolnostmi, za které dodavatel neodpovídá,

      • dodavatel nepředá objednávku objednateli ani v dodatečně poskytnuté lhůtě;

      • produkt je nezpůsobilý ke smluvenému nebo obvyklému účelu a nedojde k odstranění těchto vad bránících řádnému užívání produktu ani v dodatečné lhůtě poskytnuté objednatelem.

    2. Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že

      • objednatel je v prodlení s uhrazením objednávky po dobu delší než 14 dní od data splatnosti a neuhradí cenu ani v dodatečné lhůtě poskytnuté dodavatelem, v případě, že bylo mezi stranami rozdílně od čl. 2.8 obchodních podmínek sjednáno uhrazení ceny po uzavření smlouvy;

      • bylo rozhodnuto o úpadku objednatele;

      • objednatel neposkytl dodavateli opakovaně potřebnou součinnost.

    3. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 9 obchodních podmínek. Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu v textové podobě přijetí odstoupení od kupní smlouvy.

    4. V případě odstoupení od smlouvy dle bodu 4.1. či 4.2. obchodních podmínek se smlouva od počátku ruší. Produkt musí být dodavateli vráceno do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy v závislosti na tom, kdo od smlouvy odstoupil. Odstoupí-li objednavatel od smlouvy o dílo, nese objednatel náklady spojené s navrácením díla dodavateli. Objednatel bere na vědomí, že produkty dodavatele nelze vracet běžnou dopravou a je vždy nutné zajistit dopravu odpovídající charakteru díla, tak, aby nedošlo k jeho poškození, a to na základě dohody se dodavatelem.

    5. V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel objednateli přijaté peněžní prostředky přijaté do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od kupní smlouvy objednatele, a to stejným způsobem, jakým je dodavatel od objednatele přijal. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté objednatelem jiným způsobem, pokud s tím objednatel i dodavatel bude souhlasit a nevzniknou tím ani jedné straně další náklady. Odstoupí-li objednatel od smlouvy, dodavatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky objednateli dříve, než jí objednatel produkt vrátí nebo prokáže, že produkt dodavateli odeslal. Při vrácení produktu je objednatel povinen uhradit přepravu a vrátit jej v obalu a zabezpečení způsobem, jakým byl produkt odeslán objednateli. V případě, že objednatel nesplní tuto podmínku pro vrácení v obalovém materiálu stejného druhu a dojde k poškození produktů, je povinen nahradit dodavateli škodu tímto vzniklou.

    6. Nárok na náhradu škody vzniklé na produktu je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku objednatele na vrácení ceny.


  1. DODÁNÍ PRODUKTU
    1. Dodavatel vždy informuje objednatele o lhůtě dodání produktu v potvrzení objednávky.

    2. Objednatel potvrzuje převzetí objednávky podpisem na dodacím listu, obsahujícím specifikaci objednávky.

    3. Objednatel je povinen převzít produkt nebo zajistit jeho převzetí oprávněnou osobou v dohodnutý den předání. V pochybnostech se má za to, že osoba přebírající objednávku byla oprávněna objednávku za objednatele převzít.

    4. Objednatel je povinen objednávku převzít i s drobnými vadami a nedodělky, které nebrání řádnému užívání produktu. Dodavatel se zavazuje takové vady a nedodělky odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od převzetí objednatelem, je-li to technologicky možné.

    5. Dodání produktu objednateli bude řešena vždy individuálně na základě rozměrů, a to buď prostřednictvím přepravních společností TOPTRANS, PPL nebo jiné externí firmy specializující se na přepravu produktů větších rozměrů.


  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A ZÁRUKA
    1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2615 až 2619 občanského zákoníku a v případě, že je objednatelem spotřebitelem, tak zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

    2. Dodavatel odpovídá objednateli, že objednávka při převzetí nemá vady. Dodavatel zejména odpovídá objednateli, že v době, kdy objednávku převzal:

      • má produkt vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, mají takové vlastnosti, které dodavatel popsal nebo které objednatel očekával s ohledem na povahu produktu,

      • se produkt hodí k účelu, který pro jeho použití objednateli uvádí nebo ke kterému se produkt tohoto druhu obvykle používá,

      • produkt odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy (u produktu se mohou objevit drobné odchylky oproti vyobrazení např. odstín nebo barvy, neboť při výrobě produktu může v průběhu výroby dojít k teplotním výkyvům, které tyto odchylky způsobí)

      • produkt vyhovuje požadavkům právních předpisů a příp. certifikace.

    3. Ustanovení uvedená v bodu 6.2. obchodních podmínek se nepoužijí u produktů, které dodavatel objednateli dodal za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou produkty měly při převzetí objednatelem, nebo vyplývá-li to z povahy produktů.

    4. Dodavatel poskytuje záruku na výrobky v rozsahu 24 měsíců od převzetí produktu objednatelem (vyjma topných patron, kde poskytuje záruku 6 měsíců). Na spotřební díly (jako např. anodové tyče) se záruka neposkytuje. Na rozsah záruky je u jednotlivých výrobků objednatel upozorněn již při samotné objednávce.

    5. V případě, že bude mít zboží vadu, tedy nebude splněna některá z podmínek dle čl. 6.2 obchodních podmínek je objednatel oprávněn takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu na nebo poštou v sídle dodavatele uvedené u identifikačních údajů dodavatele. Objednatel je oprávněn provést reklamaci i na adrese závodu dodavatele uvedené na těchto webových stránkách. Pro reklamaci může objednatel využít vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto obchodních podmínek a který je zároveň dostupný na webových stránkách.

    6. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dodavatel obdržel od objednatele oznámení o uplatnění reklamace. Za řádně uplatněnou reklamaci je považována reklamace, která je doplněna detailním popisem a fotodokumentací včetně dokladu o odborné instalaci oprávněnou firmou.

    7. Dodavatel má právo odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

    8. V případě, že je objednatel spotřebitelem, má-li zboží vadu, má objednatel následující práva:

      • na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží; nebo

      • na odstranění vady opravou zboží, ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by produkty měly bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro objednatele.

    9. Objednatel, pokud je spotřebitel, má dále právo na:

      • přiměřenou slevu z ceny nebo

      • Odstoupení od smlouvy, jestliže:

        • dodavatel vadu odmítne odstranit nebo ji neodstraní v souladu s právními předpisy;

        • se vada projeví opakovaně;

        • je vada podstatným porušením smlouvy; nebo

        • je z prohlášení dodavatele nebo jiných okolností zřejmé, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro objednatele.

    10. Objednatel nemá práva z vadného plnění, pokud si vadu na zboží způsobil sám.

    11. Při uplatnění reklamace dodavatel vystaví písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno datum, kdy objednatel reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace, jaké právo si objednatel, pokud je spotřebitel, k vyřízení reklamace zvolil, kontaktní údaje objednatele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

    12. Pokud se dodavatel s objednatelem nedohodnou na delší době, je dodavatel v případě objednatele, který je spotřebitelem, povinen do 30 dnů od obdržení reklamace odstranit vady a poskytnout objednateli informace o vyřízení reklamace. Pokud tato lhůta marně uplyne má objednatel právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

    13. O vyřízení reklamace dodavatel objednatele informuje prostřednictvím e-mailu doručením potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná má objednatel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, což je povinen prokázat. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nových produktů je objednatel povinen původní zboží vrátit, pokud tak neučinil již v rámci reklamace. Náklady na vrácení hradí dodavatel.


  1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
    1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

    2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

    3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

    4. dodavatel je oprávněn ke zhotovení díla na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

    5. Objednatel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

    6. V případě vyšší moci je každá smluvní strana zproštěna svých závazků ze smlouvy a jakékoli nedodržení (celkové nebo částečné) nebo prodlení v plnění jakéhokoli ze závazků uloženého smlouvou kterékoli ze smluvních stran, bude po dobu trvání takové překážky tolerováno a tato strana nebude odpovědná za škody nebo jinak, pokud takovéto nedodržení nebo prodlení bude přímým nebo nepřímým důsledkem některé z příčin uvedených níže. Za vyšší moc se považují zejména živelné události, svévolné jednání třetích osob, povstání, pouliční bouře, stávky, pracovní výluky, bojkotování práce, obsazení majetku důležitého pro plnění povinností vyplývajících ze smlouvy, války (vyhlášené i nevyhlášené), změna politické situace, která vylučuje nebo nepřiměřeně ztěžuje výkon práv a povinností ze smlouvy nebo jakákoli jiná podobná příčina.


  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Ochrana osobních údajů objednatele, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v účinném znění.

    2. Objednatel bere na vědomí, že dodavatel je oprávněn zpracovávat pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o dílo osobní údaje dodavatele (jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo), (dále společně jako „osobní údaje“).

    3. Objednatel má právo před odesláním objednávky dodavateli výslovně stanovit, že souhlasí se zpracováním osobních údajů dodavateli také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení objednateli, a to jednoznačným „zaškrtnutím“ příslušného políčka, které bude mít objednatel k dispozici. Souhlas se zpracováním osobních údajů za tímto účelem není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření smlouvy o dílo.

    4. Objednatel bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o změně ve svých osobních údajích.

    5. Zpracováním osobních údajů objednatele může dodavatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje objednatele bez předchozího souhlasu předávány třetím osobám.

    6. Osobní údaje budou zpracovávány pro účely realizace smlouvy o dílo po nezbytnou dobu. Osobní údaje pro účely zasílání informací a obchodních sdělení objednateli budou zpracovávány po dobu 4 let. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

    7. Objednatel odeslání objednávky potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné.

    8. V případě že by se objednatel domníval, že dodavatel nebo zpracovatel (bod 8.5. obchodních podmínek) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života objednatele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

      • požádat dodavatele o vysvětlení,

      • požadovat, aby dodavatel odstranil takto vzniklý stav.

    9. Objednatel má v souvislosti se zpracováním svých osobních údajů dále právo:

      • na přístup k osobním údajům (objednatel má právo získat od dodavatele informace o tom, kdo zpracovává jeho osobní údaje, jaké osobní údaje jsou zpracovávány a jakým způsobem),

      • na opravu či doplnění osobních údajů,

      • na výmaz osobních údajů (požádá-li o to objednatel a jsou-li splněny všechny další podmínky, zejména není-li dodavatel oprávněn či povinen osobní údaje objednatele zpracovávat),

      • na omezení zpracování osobních údajů,

      • na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů, zakládá-li se zpracování právě na souhlasu uděleném objednatelem,

      • na vznesení námitky (objednatel může kdykoliv vznést námitku proti zpracování založenému na oprávněném zájmu dodavatele či třetí osoby),

      • na přenositelnost osobních údajů (objednatel je oprávněn získat od dodavatele osobní údaje, které jí poskytl, v běžném a strojově čitelném formátu),

      • obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (bude-li objednatel nespokojen se zpracováním osobních údajů dodavatelem, může podat stížnost buď přímo dodavateli nebo Úřadu pro ochranu osobních údajů).

    10. Požádá-li objednatel o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu dodavatel povinen tuto informaci předat. dodavatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

    11. Objednatel bude mít při prvním otevření webových stránek možnost rozhodnout, v jakém rozsahu souhlasí s ukládáním tzv. cookies na svém počítači. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky dodavatele ze smlouvy o dílo plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač objednatele, je k ukládání cookies vždy nutný výslovný souhlas objednatele, který bude možné provést „zaškrtnutím“ příslušných políček před odesláním objednávky či otevření samotných webových stránek, popř. úpravou nastavení.


  1. DORUČOVÁNÍ
    1. Je-li to z povahy věci možné, může být objednateli i dodavateli doručováno na elektronickou adresu.


  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Pokud vztah založený smlouvou o dílo obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva objednatele-spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

    2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

    3. Smlouva o dílo včetně obchodních podmínek je archivována dodavatelem v elektronické podobě a není přístupná.

    4. Kontaktní údaje dodavatele:

      • adresa pro doručování: Kotlana s.r.o., Křinec 452, 289 33 Křinec

      • e-mail: info@kotlana.eu

      • telefon: +420 605 767 778

    5. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.2.2023

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Uplatnění reklamace